Digital signage rendszerek

A Digital Signage – vagy digitális tartalomszolgáltató rendszer – az értékesítés ösztönző eszközök legújabb képviselője.

Digitális kép- hang- és szöveges üzenetek szétosztását jelenti, olyan követelményekkel, hogy a megfelelő helyen, a megfelelő időben és jó hatékonysággal találja meg célcsoportját, legyen szó bevásárlóközpontról, kicsinyke üzletről, vagy éppen egy bisztróról.

Reklámcélokra, dinamikus tájékoztatásra, digitális plakátként egyaránt használhatjuk.

      Ennél a választásnál cégünk az ATV és a TV2 választási műsorainak NVI adatokkal való ellátását és a kapcsolódó grafikai megjelenítéseket végezte. Az ATV esetében nagyméretű touchscreen monitorokon tudták a műsorvezetők teljeskörű, valós idejű geo-megjelenítésekhez kapcsolva a választási eredményeket bemutatni. A TV2-nél 2D és 3D grafikákat egyaránt szerepeltettünk: a pörgős, gyors infóközléseknél 2D, míg a látványos […]

      Kapcsolódó termékek:

      Az oldal használatához el kell fogadnia a sütiket! Több

      A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

      Bezárás