Adásgrafika

ag

A grafikai elemek megjelenése és összhatása egy adott televízió meghatározó arculati elemét jelenti.

Ez a grafikai arculat, a „Channel Branding” az, amelyik elkapja és fenntartja a nézők figyelmét, legyen szó híradózásról, sportközvetítésről, időjárás jelentésről vagy a csatorna saját-reklámjáról.

De a látványos és dinamikus adásgrafika mellett az is nagyon fontos, hogy a képi információkat egyszerűen használható kezelői felületről, hatékonyan tudjuk megjeleníteni.

Cégünk a broadcast rendszerek piacán az elsők között jelent meg a 90-es évek végén grafikai sablon alapú megoldásokkal. A Face és FaceM sablonszerkesztő programok a nagyon látványos, akár 3D-s grafikai alapokat szolgáltatják, míg az IVS grafikai-lista kijátszók a hatékony üzemeltetésért felelősek.

 

virtual_studio

Ennél a választásnál cégünk az ATV és a TV2 választási műsorainak NVI adatokkal való ellátását és a kapcsolódó grafikai megjelenítéseket végezte. Az ATV esetében nagyméretű touchscreen monitorokon tudták a műsorvezetők teljeskörű, valós idejű geo-megjelenítésekhez kapcsolva a választási eredményeket bemutatni. A TV2-nél 2D és 3D grafikákat egyaránt szerepeltettünk: a pörgős, gyors infóközléseknél 2D, míg a látványos […]

Kapcsolódó termékek:

Az oldal használatához el kell fogadnia a sütiket! Több

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás